Hoe verwerkt u berichtgevingen en meldingen over calamiteiten en brandende kwesties buiten reguliere kantooruren?
Hoe zorg je ervoor dat ook buiten reguliere kantoortijden meldingen over calamiteiten of brandende kwesties snel en op de juiste manier worden afgehandeld? Op welke manier zorg je voor een goede overdracht en vastlegging van informatie waardoor een uniforme communicatie gewaarborgd is? De module piketdienst levert het antwoord!
Voor onder ander de landelijke politie en veiligheidsregio’s hebben wij een module ontwikkeld waarmee zij snel en eenvoudig calamiteiten en andere onvoorziene gebeurtenissen vastleggen.
Medewerkers kunnen eenvoudig informatie met elkaar delen. Daardoor weten ze precies wat er is gecommuniceerd en met wie. Dit zorgt voor een eenduidige en heldere communicatie.
Omdat alle informatie voor alle betrokkenen beschikbaar is voorkomt dit onvolledige en tegenstrijdige berichtgeving. De module piketdienst bevat functies waarmee informatie op functieniveau wordt vastgelegd en alle berichtgevingen in een logboek worden opgeslagen.
Omdat alle informatie wordt vastgelegd kan er altijd achteraf nagegaan worden wie wat heeft gezegd. Ook wordt inzichtelijk met wie bepaalde informatie is gedeeld.
Medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de woordvoering werken sneller en beschikken over de juiste informatie. Met de module piketdienst worden fouten in de communicatie voorkomen. Met name in crisissituaties is een correcte en eenduidige communicatie van groot belang. De module piketdienst verbetert de communicatie.
De module piketdienst blinkt uit in eenvoud. Gebruikers kunnen direct aan de slag!
- 2-staps inlog pincode beveiliging
- mobiele Apps voor android en Apple
- automatische registratie op datum en tijd
- delen van berichten met collega’s
- registratie van berichten op basis van verschillende functieniveaus
- archivering van alle berichtgevingen en reacties
- rapportage functies
- aanpasbaar op specifieke behoeften
- koppeling naar persvragenmonitor